Rozkład dnia

6:00 – 8:00

„Wszyscy są, witam Was..”

Przyjmowanie dzieci do żłobka

·      czas na swobodną zabawę dzieci w kącikach tematycznych,

·      indywidualne i grupowe zabawy edukacyjne z opiekunami

·      czas na realizację własnych pomysłów i fantazji

·      możliwość konsultacji rodziców z opiekunami

8.00 – 8.15

Przygotowanie do śniadania

 

czynności higieniczne i pielęgnacyjne

Dzieci myjące ręce

8.15 – 8.45

Śniadanie

·      wdrażanie do samodzielnego jedzenia,

·      ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami,

·      pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków

 

8.45 – 9.45

 

„Bo fantazja jest od tego, aby bawić się na całego”

grupa dzieci - zabawa w przedszkolu

realizacja planu pracy żłobka.

 

9.45 – 10.00

Przygotowanie do drugiego śniadania

 

czynności higieniczne i pielęgnacyjne.

 

10.00 – 10.15

Drugie śniadanie

dzieci z owcami w rękach

 

10.15 – 10.45

Zabawy edukacyjno-rozwojowe kształcące naturalne talenty dzieci.

 

zajęcia plastyczne, muzycznedzieci z kredkami rysują

10.45 – 11.15

„Gimnastyka to zabawa, to dla dzieci fajna sprawa..”trojka dzieci ćwiczy

zabawy ruchowe 

 

11.15 -11.30

 

Przygotowanie do obiadu

czynności higieniczne i pielęgnacyjne

 

11.30 – 12.00

 

Obiad

obiad w przedszkolu dzieci przy stole

·      wdrażanie do samodzielnego jedzenia,

·      ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami,

·      pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków

12.00 – 12.15

 

Przygotowanie do odpoczynku

czynności higieniczne i pielęgnacyjne

 

12.15 – 12:30

 

Relaksacja

wyciszenie przed snem – czytanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej

 

12.30 – 14.00

 

„Ach śpij, bo właśnie…”

cen po obiedzie

     czas na sen lub leżakowanie

14.00 – 14.15

Zakończenie odpoczynku

Przygotowanie do podwieczorku

czynności higieniczne i pielęgnacyjne

14.15 – 14.45

 

Podwieczorek

·      wdrażanie do samodzielnego jedzenia,

·      ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami,

·      pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków

 

14:45 – 16.00

„Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma…”

Zajęcia tematyczne – rozwijające indywidualne zdolności dziecizabawa dwójki dzieci, mis w rękach dziewczynki, klocki na podłodze

·      zabawy w kącikach zainteresowań ( układanki, rysowanki, zabawy konstrukcyjne)

·      czas na indywidualne rozmowy rodziców z opiekunami

·      rozchodzenie się dzieci do domów