6:00 – 8:00 |
„Wszyscy są, witam Was..” Przyjmowanie dzieci do żłobka |
· czas na swobodną zabawę dzieci w kącikach tematycznych, · indywidualne i grupowe zabawy edukacyjne z opiekunami · czas na realizację własnych pomysłów i fantazji · możliwość konsultacji rodziców z opiekunami |
8.00 – 8.15 |
Przygotowanie do śniadania
|
czynności higieniczne i pielęgnacyjne |
8.15 – 8.45 |
Śniadanie |
· wdrażanie do samodzielnego jedzenia, · ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami, · pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków
|
8.45 – 9.45
|
„Bo fantazja jest od tego, aby bawić się na całego”
|
realizacja planu pracy żłobka.
|
9.45 – 10.00 |
Przygotowanie do drugiego śniadania
|
czynności higieniczne i pielęgnacyjne.
|
10.00 – 10.15 |
Drugie śniadanie |
|
10.15 – 10.45 |
Zabawy edukacyjno-rozwojowe kształcące naturalne talenty dzieci.
|
zajęcia plastyczne, muzyczne |
10.45 – 11.15 |
„Gimnastyka to zabawa, to dla dzieci fajna sprawa..” |
zabawy ruchowe
|
11.15 -11.30
|
Przygotowanie do obiadu |
czynności higieniczne i pielęgnacyjne
|
11.30 – 12.00
|
Obiad |
· wdrażanie do samodzielnego jedzenia, · ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami, · pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków |
12.00 – 12.15
|
Przygotowanie do odpoczynku |
czynności higieniczne i pielęgnacyjne
|
12.15 – 12:30
|
Relaksacja |
wyciszenie przed snem – czytanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej
|
12.30 – 14.00
|
„Ach śpij, bo właśnie…” |
czas na sen lub leżakowanie |
14.00 – 14.15 |
Zakończenie odpoczynku Przygotowanie do podwieczorku |
czynności higieniczne i pielęgnacyjne |
14.15 – 14.45
|
Podwieczorek |
· wdrażanie do samodzielnego jedzenia, · ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami, · pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków
|
14:45 – 16.00 |
„Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma…” Zajęcia tematyczne – rozwijające indywidualne zdolności dzieci |
· zabawy w kącikach zainteresowań ( układanki, rysowanki, zabawy konstrukcyjne) · czas na indywidualne rozmowy rodziców z opiekunami · rozchodzenie się dzieci do domów
|